Vem començar el dia… fent un super atracon a l’esmorzar que teniem inclos a l’hotel, per així tenir forces per fer la super patejadaaaa.
Vem començar per les vaques de sota de tot del Prado i després passejant per l’altre banda al passar per el Caixa Forum vem veure que hi havia una exposicio del Rodin al carrer, així que vem fer una mica de cultureta i tot eh???
Pujant pel Prado cap a la plaça Colon, vem trobar les vaques que no havíem trobat el día anterior!!!
Més amunt quan anàvem a fer unes fotos a un altre grup de fotos, se’ns han posat al davant un mercedes amb uns tios alemanys que estàven gravant no se si un anunci de mercedes, amb el cotxe i les vaques.
Evidentment vem trobar la vaca de la primaveraaa.
I un cop a la plaça Colon, les vaques tipiques, la Veronica i la de la Vaca i el Madroño.
D’aquí ja hem estat passejant pels barris bien trobant més vaques, i fins hi tot hem trobat una de l’agata ruiz de la prada i una altra de madrileña.
Quan vem acabar amb casi totes vem parar a fer una clareta en una terrasseta per reposar i pendre una mica el solet.
Per acabar la ruta tornada al Retiro per veure les últimes vaques i cap a l’hotel a recollir la bossa i abans d’agafar el AVE… un bon bocata de CALAMARES!!!