Viatge a Ítaca

Cuina vietnamita: Bun Nem o fideus amb rotllets de primavera

2 comentaris

Ingredients:

Per als rotllets:
– carn picada de porc
– ceba tendra
– gambes
– fideus d’arròs secs
– pastanaga
– bolets assecats
– paper d’arròs per fer rotllets
– ou

Per a la salsa:
– aigua calenta
– salsa de peix
– suc de llimona
– chili
– all
– sucre
– pebre

Per acompanyar:
– fideus d’arròs frescos
– papaia verda
– enciam i vegetals

Preparació:

Rotllets de primavera:

Es barreja la carn picada, amb la ceba tallada molt petita, la pastanaga també tallada molt petita, l’ou batut, els bolets secs i amb fideus d’arròs secs que haurem mullat amb aigua.

Els rotllets els farem amb la pasta d’arròs (mullant dos tires paral·leles per a poder doblegar-la posteriorment), l’equivalent a una cullerada de la barreja o una cullerada i mitja i una gamba a la part de dalt, ho emboliquem i ja està llest per fregir amb oli vegetal.

BunNem

Salsa:

Barregem l’aigua calenta amb una mica de salsa de peix, suc de llimona, all trossejat i deixant-lo dins per a que maceri, una mica de salsa de chili, sucre i pebre.

Es serveix en un bol on hi posarem papaia tallada a fines llesques macerada amb llimona i all, enciam i vegetals, fideus d’arròs frescos, tot això cobert de salsa i a sobre els rotllets tallats a trossos.

BunNem2

2 thoughts on “Cuina vietnamita: Bun Nem o fideus amb rotllets de primavera

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s